هدف دشمن برای ترویج فساد در ایران، تضعیف اعتقادات مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: دشمن اعتقادات و فرهنگ ایرانی‌اسلامی را هدف گرفته و به دنبال ترویج فساد و فحشا در جامعه بخصوص بین نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۴۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
 هدف دشمن برای ترویج فساد در ایران، تضعیف اعتقادات مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سلیمانی در جمع پایوران ناحیه مقامت بسیج و فرهنگیان بسیجی در فریمان اظهار کرد: دشمن اعتقادات و فرهنگ ایرانی‌اسلامی را هدف گرفته و به دنبال ترویج فساد و فحشا در جامعه بخصوص بین نوجوانان و جوانان است و می‌بایست با جهاد تبیین به دنبال ترویج فرهنگ ناب اسلامی باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: ما به‌عنوان خدمتگزار در بسیج مأموریت داریم ضمن خودسازی، در معنویت افزایی و بصیرت دهی به آحاد پاسداران، نیروهای وظیفه، بسیجیان و جامعه نقش‌آفرینی کنیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه همه شئونات زندگی ما بایستی بر مبنای دین باشد عنوان کرد: عقاید، فروع دین و اخلاقیات سه برنامه دینی است که پیامبران مأمور اجرای آن شدند و ما باید در ادامه راه آنان گام برداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان بیان کرد: همه انبیا و پیامبران برای حفظ شئونات و دین در معرض امتحان الهی قرار گرفتند و حتی جان خود را در این راه فدا کردند، بنابراین تمام تلاشمان باید این باشد که همه شئونات زندگی‌مان را بر مبنای دین قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار